tinekealspipi.reismee.nl

Afscheid (&Stress)

Hallo!

Zondag was dan mijn afscheidsfeestje. Het was allemaal heel vrolijk, het was echt veel drukker dan ik had verwacht. Mijn zussen zijn af en aan gelopen met hapjes (want bij Tineke moet je toch ook veel te eten krijgen ;)) en er is ook heel wat soep en broodjes weggegeten. Ik ben echt zo blij dat jullie er allemaal geweest waren. Anders was het afscheid echt abrupt geweest. Toch had ik er wel moeite mee toen er steeds weer een auto wegreed. Gelukkig zijn er al veel plannen in de maak voor bezoeken aan Zweden. De bezoeken van Nena (6 oktober) en Joris (5/6 augustus) staan al vast. De rest is nog een beetje van de datum afhankelijk maar jullie zijn in ieder geval allemaal welkom! Bedankt voor de mooie dag!

Jory en Viny wil ik nog bedanken voor hun mooie kaartje trouwens! Ik heb vanalles gekregen wat ik nog in mijn koffer moet krijgen. Hopelijk gaat dat lukken, vandaag of morgen ga ik nog vaccuumzakken kopen zodat ik tenminste wat dikke truien mee kan nemen. Ik heb net het weer in Zweden gekeken. andaag is het daar 29 graden! Warmer dan in Nederland haha. Vrijdag als ik aankom zou het 24 graden worden. Hoef ik me tenminste in het vliegtuig niet om te kleden haha.

Deze week staat nog in het teken van de laatste dingen regelen maar gister begon de dag echt met heel veel stress. Ik wilde mijn laptop aanzetten maar de powerup gaf wel even licht maar daarna kwam de beepy noise, Ohjeee, scherm bleef zwart en mijn computer bleef maar geluidjes maken! Dat was even echt heel veel stress. Gelukkig kwam mijn redder in nood die van allerlei mensen voor me gebeld heeft en vandaag komt er een monteur die mijn laptop komt maken. Dat valt nog binnen de garantie! Verder heb ik mijn koffer al een eindje ingepakt (dat wil zeggen, ik heb kleren klaargelegd). Dat moet ik deze week nog afmaken. Donderdag ga ik nog met mijn familie uit eten en dan ga ik vrijdag met de trein naar Schiphol. Mijn laatste uurtjes in een NStrein in 2014. Hopelijk stelt hij me niet teleur.

Veel plezier in Holland de komende maanden jongens!

Reacties

Reacties

monique

hoi Tineke.
wij wensen je heel plezier en natuurlijk een goede studie in zweden.
Gr André Monique Sjoerd en Joris.

Betsie kuijpers

Tineke heel veel ervaring opdoen en plezier in Zweden. Als je me nog nodig hebt (je weet wel) dan laat iets horen.
Groetjes Uit Elshout

Karina

Goede reis morgen succes in Zweden
Grt Bert en Karina

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!